...jag vill ha fredag idag

Fredag är det idag :D Sitter och väntar på att syrran ska bli redo för en promenad runt sjön. Ikväll kommer kusiner + moster och Leo från Uppsala. Och mormor och morfar såklart. Ska bli så himla trevligt att träffa dom :) Dom stannar hela helgen, synd att jag jobbar 8-16 lördag och söndag, men det är iaf pengar! Idag har jag jobbat, och sen varit i Hallsbegr en sväng. Handlade lite smycken på Linds och lite marknadsgodis för det var ju marknad där idag :) Sen pratade jag med Andrea på msn, längtar SÅ mycket till Asien, hon och Karin är ju redan där :)

Men nu vi iväg på en promenad och sen fixa lite innan resten kommer, fullt hus här ju :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0