Fredag

 HEJDÅ ANNA!

Det är fredaf och snart kommer tjejerna hit. Emma, Linda och Mimmi. Ska bli mys att träffa dom. Längesen jag träffade Mimmi och Linda nu :/ Vi ska nog bara mysa, typ köra nåt spel mimmi har och så. Jag är lite sugen på att gå ut också, men vi struntar i det ikväll.

Igår var vi i Örebro och sa hejdå till Anna. Vi åt på Pitchers och fikade på Njuta. Riktigt trevligt, men lite sorgligt att du ska åka nu Anna. Ha de så bra in France, och glöm inte att vi kommer och hälsar på dig. Då blir det shopping och party i Paris :D

Idag klippte jag och Daniel också. Det var behövligt eftersom mitt hår var sååå torrt och han såg ut som Brolle i håret :) Nu blev han jättefin! Men jag, ja jag vet inte. Frisören skällde på mig lite & sa att jag skulle sluta platta. Så hon fixade lite med fönen och övertalade mig att starta ett nytt, lockigt liv. Jag vet att hon har rätt, för det går ju bara av jämt eftersom plattången förstör det, så nu ska jag iaf försöka platta lite mer sällan. Haha.

Nej nu ska jag fixa rummet lite mer innan dom dyker upp! PUSS
 HEJDÅ ANNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0