Träning/Jobb

Idag är det träning och sen jobb som står på schemat. Jag ska iväg om en liten stund, till  gymmet + ICA. Är ju jag som sköter handlingen denna vecka, när de är på Rhodos. Sedan blir det jobb 16-20:30, bra med lite extratider. 
Imorgon funderar jag på att ta med Astrid och åka och klippa oss. Håret 'är katastrof! Slitet som fan.. Sen får vi se vad somhänder på kvällen, om nån kikar förbi eller inte :)

Måsteeee städa också. Det hänger tvätt överallt och diskbänken är överfull. Men det är sköööönt att va "ensam" hemma. 
Ni som missade True Blood igår borde se det, det var bra faktiskt! Speciellt, men bra! Nej nu ska jag ta hand om disken innan jag åker till gymmet. Ha det bra!



Filmkväll

Ikväll har jag och Linda haft filmkväll, Mammut såg vi :) Laddade upp med frukt, nötter och Loka. Mycket bra film faktiskt. Emma kom ett tag efter jobbet också. Nice Nice. Tidigare idag har jag gymmat, handlat på Ica i Åsbro (där jag mötte Elin och Magga), och lagat mat. Värst vad man hinner mycket när man är ledig. Fast ändå ser köket ut som fan, haha. Imorgon ska jag hälsa på mormor och morfar, luncha där sen ta en sväng på marken innan jobbet.

Orkar inte skriva mer.... haha,

Länge sedan

Hej bloggen!

Kanske inte ens är någon som läser länge, men kände för att uppdatera.
Jag har varit i Skåne en vecka, hälsat på Matilda och Rebecca och levt deras Helsingborgsliv. Sedan har jag varit på den årliga kräftskivan med släkten i Hässleholm. Har haft det riktigt bra :) Kom hem igårkväll och möttes av lillasyster som var ensam hemma eftersom mamma och Arne åkt iväg till Rhodos, lyxigt :) Mamma fyller 50 imorgon, shit!

Idag har jag promenerat, ringt några samtal och ätit lunch. Snart ska jag sticka iväg till gymmet. Måste sköta mig nu efter denna syndavecka med kakor och sånt. OOOH äntligen har jag provat BullemedBulle, haha! Det måste faktiskt alla prova :)



RSS 2.0