Grattis mamma

Grattis mamma på födelsedagen! Det är ju jättefint väder ute. Jag har aldrig sånt här väder på min födelsedag, det är så himla orättvist. Jag fyller i januari och det är alltid kallt och snöigt eller blött och slaskigt. Men men.
Jag vaknade för en timme sen, 11:48, fy vad lat jag är. Arbetslös också! Jag orkar inte vara det, det känns h e m s k t. Ska skriva klart CV:t idag och sen åka och köpa stora kuvert. Hoppas bara jag har fått jobb inom en månad. Annars blir det att ringa till McDonald's igen. Det känns passé, som att jag redan gjort det i mitt liv. Men, ett jobb måste jag ju ha. Ikväll ska jag åka och dansa, längtar efter att röra på mig. Semester är lika med godisätande, iaf för mig och Daniel. Iofs ska vi beställa pizza ikväll när mormor och morfar kommer. Hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0