Hemmakväll

Det blir hemmakväll ändå. Hade tänkt att gå på Arn med Daniel, men vi ska låta mamma och Arne gå istället, så tar vi en hemmakväll med lillasyster. Funkar det med! Känns rätt skönt eftersom det blev utgång igår ändå. Vi satt hemma hos mig, drack vin (eller läsk för vissa haha) och kollade sex & the city med mera. Sen kände vi bara att ja, fan, vi åker in ändå. Mimmi hade ju bil så det gick ju bra. Tror vi var inne i Örebro runt 23 kanske. Det var rätt kul och jag träffade folk som jag inte träffat på länge, från mcdonald's tex. Men en sak stör mig: vad gör sjuttonåringar där? Släng ut dom och låt dom komma tillbaka med ett riktigt leg istället. Åk på barnkalas eller nåt, seriöst. Alla andra har fått vänta på att fylla arton (spec jag, så jag vet hur det är). Det är bara att acceptera, så åk hem :D haha, vad arg jag verkar nu, men det är jag inte :)
Efter krogen åkte vi på efterfest bakom Behrn Arena hos en kille, jag Mimmi Emma Charlie och Simon, men det sög så vi åkte hemåt istället. Hälsade på Martin på Statoil, stackaren. Skämmigt för honom : ) 

Nu ska jag sminka mig och inte platta håret, bra va? see ya!

Kommentarer
Postat av: linda

ÅÅÅH hatar oxå alla småttingar. så irriterande .. som sagt - lördagar, here we come ! :D snart iaf ;)

2008-08-30 @ 22:03:08
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Majbritt

Jaa usch. bort med alla tråkiga fjortisar. MMMM eftefesten SÖG! han verkade ju helt seg i huvet hahaha. och ja, stackars martin!

2008-09-01 @ 22:52:11
Postat av: Petra

sjuttonåringar på krogen ?

2008-09-12 @ 00:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0