Irriterande!

Jag stör mig på att det är så högt att komma in överallt, på alla program som jag kan tänka mig att gå. Jag som precis håller på att komma över idén om att gå jurist eftersom det är 19,3 i andra urvalsgruppen, vilket är lite för högt för mig. Sen kom jag¨på att okej, jag kan tänka mig att gå civilekonom på Handels i göteborg. Men, aha, 18, 85 eller nåt sånt. Gud vad trött jag blir! Blir att gå till Komvux imorrn, kanske går att plugga upp nåt betyg så att det går :) får se.

Idag gick jag på marken i Askersund med Daniel. Det var trevligt, som vanligt liksom. Köpte Arnfilmen, tio par strumpor plus rosa brända mandlar, mums. Men aldrig är det nån som vill karusell med mig, haha. Vid två åkte jag in till Hallsberg och fikade med Anna och Emma på GS. Gud vad vi kommer sakna Anna när hon åker till frankrike :/

Jaja, på fredag kommer Mimmi = WOHO & utgång hoppas jag! :D

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0