Snart blir mina tänder vita

Imorse var jag på Thea tandhälsa i Kumla eftersom jag ska bleka tänderna. Ska tillbaka om 2 veckor och göra en undersökning och hämta blekskenorna. Idag gjorde jag bara avtryck till skenorna plus att jag betalade 3000.

Skulle åkt till arbetsförmedlingen också, men det såg alldeles mörkt ut där och så spöregnade det. Får ta det en annan dag. Det känns så skämmigt bara, räcker med att jag vet om att jag är arbetslös själv. Haha.

Dansen igår var förresten rätt kul, lite jobbigt bara att vi slagits ihop med en annan grupp, men men.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Majbritt

Okej. nu skäms jag över dig :P Du kan bleka tänderna för 3 papp men inte gå in på arbetsförmedlingen? du måste ju ha ett jobb pucko :) haha jag tycker du är rolig nu! Saknar dig! Komemr hem snart juuuU! PUSS

2008-08-26 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0