Jag är snäll!

Snart ska jag sova. Jag är så snäll och skjutsar min lillasyster till skolan nästan varenda dag kl 8 :) Det är jättehemskt just då, för hon babblar och tjoar och tjatar om att jag måste upp, jag som är så trött. Men efteråt känns det bra, för då vet jag att hon inte sladdade ner med cykeln i diket iaf :) Usch vad ont det gör att ramla och slå sig på asfalten. Fast jag tycker det värsta med att ramla med cykeln är att det är så fruktansvärt pinsamt. Om jag ramlar med cykeln så hoppar jag upp, cyklar fort därifrån och stirrar ner i backen så ingen ska känna igen mig (med risk för att ramla igen), hur ont det än gör. Haha, vore så pinsamt om man såg nån stå och skratta i fönstret, eller hur?

Dagarna nu består mest av jobb jobb och jobb. Även om en McDonald'sarbetare är dåligt betald så är det ändå lite pengar :) Hann iaf med att dansa med Linda idag. Vi ska tävla 6:e december, scaryyyy :S Kom & heja på oss. Eller nej kom inte!!!

Troligtvis ska jag hälsa på Anna i Paris 19-21 december :D wiie vad kul! Längtar redan! Hihi. Men vet ni, sen jobbar jag varje dag runt jul i nästan 2 veckor förutom julafton. Jobbar på nyårsafton t o m, till kl 17 men ändå! Åå hoppas Johan kan fixa lite bättre schema åt mig :)

Nu har jag babblat klart. Är ledig på lördag så hoppas på Marieberg med Daniel! Behöver handla en vinterjacka och en present till min bästis som fyller 19 snart :)

Vilka läser min blogg förresten? Skulle vara kul att veta så kommentera gärna :)
Puss


Kommentarer
Postat av: linda

jag läser såklart haha. ps. läskigt mycket du jobbar runt jul/nyår! ha det brA ! =)

2008-11-20 @ 11:18:57
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Dessi

Jag brukar läsa :P

2008-11-21 @ 08:59:31
Postat av: Magdalena

extremt duktigt att gå upp klockan 8 varje morgon måste jag säga! Mer än jag klarar av, fast ska man göra något så tar man sig ju upp så :P



Iallafall, jag brukar läsa ^^

2008-11-22 @ 12:10:27
URL: http://sunsetblow.blogspot.com
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Jag har gått barn och fritid på gymnasiet.

Jag rekomenderar dig att åka som au pair först, då är chansen att du hittar ett bra hotell, med bättre lön och bättre boende enormt mycket större.

Åker du innan så måste du "kämpa" mer för att visa att du kan.

Komplicerat att förklara men de "tror" mer på dig om du säger att du har levt i USA ett år osv.



Har du varit i Turkiet förut+?



Kramar Louise

2008-11-22 @ 17:16:35
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Petra

jag har lääst :D hoppas du får det jättebra i London:)

2008-12-15 @ 13:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0