När man är för trött för att sova..

Hej. Jag har tråkigt och orkaaar inte tvätta bort sminket och sova som jag borde, eftersom klockan snart är 2. Usch vad sent. Men först blir det en lista!

SKULLE DU HELLRE...
1.
Pierca näsan eller tungan?
tungan

2. Vara seriös eller rolig? jag tror att man måste vara både och.

3. Dricka röd eller grön mjölk? grön. eller blå

4. Brinna upp eller drunkna? men inget så klart

5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? haha?

SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? massor med personer ja.

2. Vem vill du kyssa nu? daniel

3. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? åå vad svårt.

4. Vänster eller höger? extremt högerhänt.

5. Vad är du beroende av? familj, vänner, godsaker, datorn, PENGAR! haha

6. Vaniljglass eller chokladglass? vanilj kanske. eller nä vet inte


OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? 01:52

2. Fullständigt namn? ska man skriva det på bloggen? ingrid säger jag bara :)

3. Vart vill du bo? inte här. i en större stad i ett varmare land kanske :)

4. Hur många barn vill du ha? 2 eller 3 kanske.

5. Vill du gifta dig? nån gång kanske

6. Rullar du spagettin eller skär? orka rulla?

7. Har du ätit sushi? tyvärr inte.

8. Favoritglass? punch, körsbär

9. Hur många olika flingor har du i skåpet? 3 tror jag vi har.

10. Humör? trött och lat, men glad =)


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...

1. Pussat någon? Jaa <3
2. Sjungit? sjunger alltid i; bilen, duschen och jag har gjort båda hihi :)

3. Blivit kramad?  Massor

4. Känt dig fånig? Jaa. för jag glömde min only-påse idag i en affär och OH det var pinsamt.

5. Saknat någon? Nej

6. Dansat galet? förut idag gjorde jag det haha.

7. Klippt håret? Nej.

8. Gråtit? Nej.

9. Ljugit? nää?

10. Blivit kysst? Ja


GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej jag höll mig ju undan då på ayia napa (mimmi&emma vet)

2. Har du hund? Nej

3. Tycker du att du är attraktiv? hmm näe? men hoppas nån tycker :)

4. Sover du helst själv eller med någon? Med någon!
5. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? mat, sololja, laptop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0