Snö.

Massa snö ligger nu i Åsbro, lätt 1½ dm, minst. Och inte har plogbilen kommit heller så hela området är totalt vitt. Gick ut och skottade uppfarten för attvara snäll : )  Lite mysigt ändå, man längtar till jul då. En månad kvar idag till julafton.

Helgen var bra! I fredags jobbade jag 12-21, sen skulle jag egentligen gått ut med Emma, men det blev inget, sen skulle jag gått ut med oskar, mimmi, tobbe & co. Men det blev inget det heller. Gjorde inte så mycket, var rätt trött ändå.
På lördagen var Daniel här, sedan skulle jag hämta mamma & arne i Örebro, så han hängde med. Mitt i natten var det, och kallt, usch. Söndagen var rolig, då åkte vi iväg till Mariberg för lite shopping. Vi shoppade till oss själva, men såg massor som handlade julklappar. Vad en del är tidigt ute! Daniel köpte iaf en skitsnygg jacka och en t-shirt på MQ. Jag köpte ett linne & strumpbyxor på MQ, ett puder av Linda på Parfymeri L och tro det eller ej men en fin vanlig svart varm jacka från Wear it! Har inte handlar där på många år, men det var den enda fina jackan jag hittade : ) Köpte också skärp och örhängen på Only! Efter shoppingen åkte vi hem till mig och åt mat med familjen. Sen blev det jobb för mig.

Nu har jag också pratat med 2 familjer från England på telefon. Nervöööst! Jag förstår allt vad dom säger men man blir lite blockad när man ska prata själv. Håller tummarna för nu är jag på G iaf :D

Ska åka & dansa snart med Linda & Emma! Har inte varit där på länge nu (jobbat). Så måste verkligen träna nu. Taggad!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0