Söndag igen


Herregud vart tog veckan vägen? Och helgen? Nyss satt jag och Daniel på Wobbler och åt (fredag), sedan jobbade jag (hela lördag söndag) och nu sitter jag här och det känns som någon snabbspolat helgen. Fast så kändes det inte idag när jag jobbade 12-21. FYfan! Mina fötter gör ont :(
Veckan består av jobb mån, ons, tors, fre och sön. PUH! Men bra med pengar. Missar dansen både måndag och torsdag, det är inte bra!

Hur som helst, nu sitter jag och läser lite olika kända och mindre kända bloggar.
Läser ganska ofta Blondinbellas, Kenzas, Stina-Lees, Gaykillens och Egoinas bloggar. Men jag har kommit fram till att det är bara BB's blogg och Egoinas blogg som är rolig. De andra är som vem som helst, bara lite rikare. Men BB är faktiskt kul. Hon är värsta affärskvinnan fast hon bara är 18 år. Egoinas blogg är skitkul för hon är så vulgär och grov och bara..skitkul. Läs säger jag bara! :)

Nu ska jag sova upp halv 8. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Jag fick jobbet via kontaker och därefter CV.

Jag har utbildning och erfarenhet plus att jag har dansat en hel del i mitt liv, så därför fick jag det.

Sök jobb via resebolag som Ving eller Nazar och vad säker på vilken arbetsgivare du åker med (Ta inget jobb som någon ger dig via mail eller liknande)



Jag ska jobba där nästa sommar med faktiskt.

Har du varit där? När och var?

Vad kommer det sig att du vill jobba där?



Kramar Louise

2008-11-18 @ 22:28:09
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0