Spinning


Idag har jag & Linda varit inne i Örebro och kört spinning!
Jobbigt måste jag säga men mycket roligare än vad jag trodde.
Köpte ett prova-på-kort, 3 ggr. Så ska väl testa jympan nån dag
snart. Eller spinning igen : )
Efter spinningen blev det en sväng till Marieberg, Linda skulle
in till sitt jobb, Parfymeri L ett tag. Jag köpte en mascara och en
kajal. Usch har inte råd, men jag behövde det verkligen. Sedan
blev det nacho-tallrik, vilket vi egentligen inte behövde haha.
Sedan åkte jag till mormor & morfar för fika. Ikväll har jag skrivit
min CV på engelska och kollat Bonde söker fru. Nu är det Grey's!

PUSS

Kommentarer
Postat av: lindsay

thx babe !

2008-11-07 @ 00:31:10
URL: http://luckylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0