Glad idag

Vet inte varför men idag är en riktigt BRA DAG. Tror jag har tvärtom PMS, alltså jag är glad för allt. Det var kul hos tandläkaren (för det var gratis), jag skrattade åt allt Daniel sa typ och jag är bara så HAPPY. Hihi. Har ingen anledning alls egentligen. Det är bara en riktigt bra dag iaf och jag kan inte sitta still. Vill hitta på nåt kul, men istället sitter jag här haha.

Förresten, har inte Gustav Skarsgård blivit en riktigt heting? Han är söt i den där fula kepsen eller vad det är. Snart går du om brorsan faktiskt!

PUSSPUSS bara för att jag är så glad

Kommentarer
Postat av: Majbritt

Gustav har alltid varit snyggare än Alexander!! För fan Ingan. btw...ledig nått i helgen?

2008-10-23 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0