Jag är så intressant

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Fint.
Är det nåt du absolut inte äter: Kokt ägg, leverpastej
Kläder just nu: Leggins, vitt linne och underkläder såklart
Musik just nu: Nu är det Duffy som går ur en lista med massa låtar
Vad sa du senast: Godnatt!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag vet inte.
Längd och vikt: Längd: 172 cm. Vikt: Lagom plus lite extra
Hur många kuddar sover du med: Två eller en om jag måste dela med mig
Favoritväder: SOLSKEN
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En man, en kniv och ett fiskenät haha
Spelar du nåt instrument: Har spelat piano
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare. Men just nu är jag Sparare.
Vem är viktigast för dig: En del tillsammans.
Bästa film: Nästan alla filmer är bra. Ex. The notebook, Mamma Mia, alla Beck!
Tror på liv på andra planeter:  Nja.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Nej, någon frivillig?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Hur många barn har du/vill du ha: 2-3
Bio eller promenad: Båda
Snarkar du? Hoppas jag verkligen inte
Rädd för insekter? Ganska. Eller ja dom flesta
Äckligaste insekten: Sånadär stora myggor, vad heter dom HA...?
Bästa bok? Oj, någon deckare kanske.
Vad vill du jobba som? Vill och kan är inte samma sak. Men okej vill: advokat
Pizza eller hamburgare? Måste jag välja?
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt tyvärr
Gungar du på stolen? Inte längre.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jaa fan vad spännande
Hur många syskon har du? En och hon är den bästa syster
Vad är du mest rädd för? Att vakna en morgon och undra varför jag inte uppfyllt mina drömmar
Är du rädd för blod? Inte rädd, men jag vill inte ta i det.
Saltar du på maten? Ja för mycket som ni kanske vet. Det kompenserar mina matkunskaper
Gillar du att sjunga? Ja, i bilen och i duschen mest. Är jämt så rädd att nån ska se mig i bilen sjungandes
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhäll -ekonomi. För jag är "lagd" åt det hållet haha. Hatar biologi och fysik och sånt. Då passade sam bättre. Ekonomi är spännande bara. Dock ej med Sirkku.
Anser du att du är stark? I kroppen nja. Som person tror jag det. Man hoppas iaf!
Brukar du sola? Ute ja. Solarium sällan.
Vad gör du om du får hicka? Skäms.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej. Just det HAHA.
Kaffe, te eller inget? Coffeeeee

Jag kollade nyss på "Se upp för Dårarna". Är det något mer än jag som gråter typ helt hejdlöst flera scener av filmen? Eller är jag empatisk?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det skulle vara roligt om du vill delta i min tävling:

http://junitjejen.se/2008/october/utkast-nu-har-1.aspx

Du kan vinna en jättefin anteckningsbok.

2008-10-13 @ 06:23:48
URL: http://junitjejen.se
Postat av: linda

jag såg oxå Se upp för dårarna men jag blev mer Arg än ledsen :P

2008-10-13 @ 15:52:35
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Majbritt

Näää jag bölade med! DET är ju helt hemskt ibland! Meeen allt kompenseras upp med hur snygg Henrik är..

2008-10-13 @ 17:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0