Jobbångest

JA! Det har jag idag!
För idag fick jag ett jobb på VM media. Eller egentligen skulle det dröja en vecka ungeför innan dom hörde av sig, men killen som intervjuade mig utbrast "du har svarat perfekt på alla frågor, du är en sån som jag vill ha i min grupp, kan du börja på måndag?". Så jag tog det som att jag fick jobbet. Sa att jag ville fundera men tackade för att han var så snäll :) Nu är problemet är jobbet verkar hemskt. Haha, jaa faktiskt. Kvällstid, typ 5 timmar per dag med 80 kr i timmen plus provision som jag inte vet vad den låg på. Ringa runt till folk för att försöka sälja abonnemang och liknande och få "NEJ klick" känns såååådär. Så jag får se. SKa fundera som tusan och jämföra med McDonald's. Tack för att det finns iaf. Antagligen får jag jobba mer och mest dagtid där så det känns som det väger över. Fan vad jobbigt allt blev...
...Och allra helst vill jag åka till London som au pair ett par månader, men det går tröööögt. Hoppas :)

Idag har jag även gått på en synundersökning och köpt nya linser för 1440. Lagom kul när man är arbetslös. Sen hittade jag en underbar jacka på MQ, för 1399. Gud att jag hellre köpt jackan. Daniel vad med mig  till Örebro och han bjöd mig på Kinamuren, MUMS <3

Grattis till min pappa som fyller 46 också!

Nu ska jag ladda ner nån film och sen fundera ännu mer på mitt jobbiga beslut.



Vi provade världens mysigaste mössor :)

Kommentarer
Postat av: eric

auww.

2008-10-09 @ 13:21:16
Postat av: linda

grattis ! fasen vad lyckat det ser ut nu då :)

2008-10-09 @ 16:16:52
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Gör som vi pratade om!

2008-10-09 @ 18:49:59
Postat av: pelle

Haha, snygga mössor ;D

2008-10-12 @ 18:49:19
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0