Lördag

Igår var jag på Marieberg med familjen plus Madde. Köpte mig tre par fina trosor och ett par boots och ett par pumps. Pumpsen fick jag gratis eftersom syster köpte ett par stövlar så då fick vi pumpsen gratis wiiee :) På kvällen bowlade jag och Daniel, vi var jätteduktiga måste jag säga. Speciellt Daniel men jag med :P Efter det åt vi pizza och drack lite cider/öl. Sen gick vi hem och kollade på Good Luck Chuck, haha. Den var bra men otroligt mkt sexscener. Haha. Nu kanske vi ska ut och gå eller nåt, behövs efter pizzan. Ikväll blir det party  med Emma, Linda och Sandra. Ska blir riktigt kul, men till den alltid återkommande frågan; vad ska man ha på sig?

See ya!


Kommentarer
Postat av: Majbritt

Eller hur! Det är fan dagens I-landsproblem, vadfan man ska ha på sig? jag har gått på stan idag och letat men aah..kollade på skinnklänningen på Gina..Damn jag vill ha, men samtidigt..skinnklänning liksom.

2008-10-04 @ 15:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0