Saknar

Saknar Emma-Anna-Linda-Ingrid tiden. Verkligen jättemycket. Det var så himla mysigt att gå till skolan och träffa er. Ni gjorde så man stog ut med naturkunskap och diverse andra tråkiga ämnen. Flera ggr i veckan blev det även fika på God Smak, vårt stammisställe, shoppingrundor, plugg och sedan när jag (minstingen) fyllt 18 även massor med utgångar. Jaja, nya tider nu med Anna i Paris, Linda som snart börjar CE-körkortutbildning och Emma som storsäljare på Viasat. Och jag..tjänar lite pengar på McDonald's och hoppas på London i januari. Hur som helst: Ekonomibrudarna 4-ever! Right?

Haha fick bara lust att skriva lite om det :) Nu är det inte så att jag vill ha tillbaka skoltiden, men ibland saknar jag den lite. Imorgon ska jag jobba, 16-20. Sedan blir det jobb fre-lör-sön. SKÖNT! Jag får ont i magen för varenda utgift nu. Måste öka mitt konto.

 Saknar dig lilla Ryd!

Kommentarer
Postat av: linda larsson

EKONOMIBRUDARNA äger allt 4-ever <3<3 tillsammans rular vi hihi

2008-10-21 @ 00:38:06
URL: http://luckylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0