Söndag


Jag är så sugen på den nu. Störd jag är, det är söndag nu ju! Är det konsigt att bli sugen på en drink en söndag? Ja ganska! Jag  blir det på vardagar ibland typ "mm vad gott det vore med en rosa pantern". Jag kanske är störd.

Igår blev det vinkväll med vin, kex, ost och lite spel typ hos Mimmi med Emma och Sofi. Väldigt kul :) Jag sov hos Mimmi och när vi vaknade idag gick vi en långpromenad och åt äppelpaj. Nu är jag hemma och har ganska tråkigt. Är sugen på McDonald's men nu ska jag inte vara fet. Ska kolla på Ensam mamma söker eller vad det heter. Det är ganska ruttet men iaf :)

Kommentarer
Postat av: Majbritt

Det är stekarfingret till Volbeat!

2008-10-13 @ 17:18:06
URL: http://mimmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0