Torsdag

Sitter och skriver mitt brev nu :) Det går inget vidare men nu ökade jag radavståndet till 1,5 så då blev det bättre iaf. Idag har jag jag slappat och sen dansat. Det var lika roligt som vanligt. Ska duscha nu, har inte gjort det ÄN. Usch haha. Sen kommer Daniel och det kanske blir film eller nåt. Imorrn ska jag fixa naglarna hos Emma och sen kanske till Örebro med Linda, hoppas :) På kvällen kanske det blir utgång, vore kul. (KOM HEM MIMMI)

Förresten Linda och Emma? När ska vi åka till Anna? I november föreslog hon. Ska vi boka i helgeN?

Sitter och sjunger också!
"Counting all the assholes in the room" Haha. Jävla Mimmi har fått mig att gilla musik jag inte brukar gilla.

Kommentarer
Postat av: Majbritt.

Alltså jag börjar känna ett underliggande hat gentemot mig här :P "Ggrrr" kommentaren på mitt inlägg. Sen (KOM HEM MIMMI) och "Jävla Mimmi har fått mig.." HAHAHA :D Volbeat är ju sjukt bäst! Gardens Tale ska du ta ner också och Making Believe.

2008-10-17 @ 09:40:55
Postat av: linda

jaaa vi kan väl boka snart? till Paris :) plus att ÖÖÖÖREeeebroo här kommer vi snart :P

2008-10-17 @ 12:07:33
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Majbritt

Ooooh din största kärlek! Vilket fiiint inlägg! Där blev jag rörd! Jaa. jag är väl beroende av dig med antar jag. För jag deppar ju ihop när jag tänker på hur mkt jag saknar dig!!!

2008-10-17 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0