Bonne nuit

ALLMÄNT/ASKERSUND Publicerad: 2008-10-28 17:08

NY VERSION KL 19.40.
Två bilar - och ett rådjur - var inblandade i en trafikolycka strax norr om norra infarten till Askersund vid 17-tiden. Olyckan inträffade i samband med att en av bilarna bromsade in när ett rådjur sprang över vägen.

Ja, idag var det alltså en trafikolycka utanför Askersund. Min buss hem från Mimmsan gick 17:10 och gissa vem som fick sitta ensam på bussen i 40 minuter, i kö? MOI. Väldigt kul. Sen fick jag självklart för mig att det var min Daniel eftersom det passade i tid med att han slutade jobbet och åkte till sin pappa. Så jag fick panik och ringde, och självklart svarade han inte. Meeen, det var inte han för han ringde sen :D Tråkigt för de drabbade iaf! Usch.

Jaja, idag har jag alltså träffat Mimmi. Innan det gick jag en promenad med Daniels mamma. Men självklart började det regna, typiskt :P SÅ är det ofta när jag ska vara duktig. Efter det bar det in till Askersund och Mimmi. Vi gick en "promenad", gjorde hembakad pizza och kollade på "She's the man". DAMN! Mimmi du vet vad jag menar. GUD Viola du har ett bra läge där ;)

Igår fixade jag håret, tror jag är nöjd hihi :) Efter det körde jag runt runt i Örebro för att hitta parkering, smockat nästan överallt. Fann en inne i Träffpunkt och så gick jag och mamma och käkade tårta på ett fik. Mys.

Imorgon ska jag till Eva-Lotta, sedan fika på God Smak med L & E, efter det dansa och sist men inte minst jobba.

Bonne nuit!


Kommentarer
Postat av: linda

usch jag åkte förbi olyckan precis när den inträffat, ambulansen var ju där och allt :S creepy. gött att du blev nöjd med hairet :P

2008-10-29 @ 12:00:11
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Mimmi

HAHA jaaa DAMN verkligen! man kanske skulle låtsats vara "bad ass hunky duude" och vara i omklädningsrum lite oftare.

2008-10-30 @ 14:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0