Avundsjuk.

Jag är jättejätteavundsjuk på Anna, som har åkt till Frankrike för ett par veckor sen. Idag fick jag mail av henne och sen var jag inne på hennes pariskompis blogg, och jag dööör. De verkar ha det så jäääävla roligt. Medan jag, jag är uttråkad 90% av min vakna tid. Ska det vara så här tråkigt och deppigt? Det är fler som lever roliga liv som jag är avis på; alla som flyttat och börjar plugga, och alla som åkt till Norge. JAG VILL OCKSÅ! fan mig att jag inte åkte nånstans redan i Augusti. Men visst jag kan ju bo hemma hela livet och vara arbetslös, sure! Så om nån vill ha med mig nånstans, tveka INTE att höra av er. Jag är ändå på till 110 procent.

BTW, nu skriver alla töntar till mig på msn också. KUL

SUG! jag är sur

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska vi tjura ihop i veckan?

2008-09-15 @ 22:49:47
Postat av: Mimmi

Töntar ahahaha. Är det jag? :D Hade varit kul! Sluta deppa nu din gris. Jag kommer nästa helg och muntrar upp dig och emma. verkar behövas!

2008-09-16 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0