Det blir vad man gör det till.

Just nu är jag arbetslös och har jättetråkigt, helt ärligt, jag tycker inte om det liv jag lever för tillfället. Jag är ingen person som gillar att sitta hemma och tjura, jag vill ta tag i saker. Men det är svårt helt ensam :/ Hoppas nån dyker upp med ett asroligt erbjudande snart! För livet blir ju vad man gör det till =) så sant som det är sagt. Norge eller England är jag sugen på!

Idag är det iaf en tisdag och rätt okej väder. Daniel och jag har idag varit tillsammans i 1½ år, japp grattis till oss :) Han kommer väl här & hämtar mig om en halvtimme drygt. Tanken är också attnär han tränar sen så ska jag simma & sola, men imorse vaknade jag med en förkylning (DET OCKSÅ) så kanske bara tar en promenix i den trevliga "stan" Hallsberg. Får se =)

nehej, nu ska jag fixa mig. Juste, ska berätta om min blekning; den är på good väg, har blekt i 7 nätter nu på överkäken, men ska bleka lite mer :) pusshej

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja, gör det! :) Jag åker med MIKSO (http://www.mikso.se) en svensk förmedling. Den är riktigt bra, enligt mig. Lycka till :D

2008-09-17 @ 12:59:31
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0