En kopp varm oboy!

Ska snart hämta mig en kopp varm oboy, har varit jättesugen hela dagen men har haft så himla ont i tänderna pga blekningen. Nu är iaf blekningen klar och tänderna gör inte så ont längre så nu ska jag ta min efterlängtade oboy! Idag har varit en ganska bra dag. Arbetsförmedlingsmöte mellan 9-12, ganska bra information. Sedan gick jag promenad med Oskar och efter det hängde jag med syster till dansen och kollade. Dom är väldigt söta när dom dansar grupp! Imorrn ska jag på jobbmässa i Örebro! Daniel kommer till mig när han jobbat klart imorrn, och jag längtar redan haha!puss på honom och mina vänner. för idag är jag glad. En rolig sak kanske blir av, återkommer om det :D

Jag som tyckte det var nära till Norrköping men jag saknar Mimmi! Ska vi åka och festa där snart Emma?

Nu lägger jag upp denna bild bara för att jag är glad där, gillar den inte så värst men


Den här låten går varm hos mig (på datorn och i min hjärna)

Oh the wind whistles down
The cold dark street tonight
And the people they were dancing to the music vibe
And the boys chase the girls with the curls in their hair
While the shy tormented youth sit way over there
And the songs they get louder
Each one better than before

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

Kommentarer
Postat av: Majbritt

JA! Kom hit och parta med mig! Ska bara klara av de 2 kommande veckornas slit sen kommer jag hem. Efter det förväntar jag mig besök!! Saknar dig massor med, känns för långt med 10 mil!!!

2008-09-30 @ 22:40:32
Postat av: Rickard

Tja! ja absolut klart jag kan göra, nån kväll när jag har lite tid över eller så, vet du hur du vill ha det?

2008-09-30 @ 22:42:14
URL: http://kaizers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0