Framtiden

Framtiden är så himla oviss tycker jag. SUCK! Jag får iaf börja jobba på McDonald's i november, men jag vill ju hitta nåt annat innan det, inte så stor chans dock. Jag har också sökt jobb i Thailand, haha. Det vore så himla coolt, men tror inte chansen är så stor där. Är också sugen på London med O för att träna upp min engelska. Hmm, varför finns det så många val men ändå för lite att välja bland? Mysko.

Idag ska jag iaf städa rummet lite. Och ikväll träffa D. Trevligt :) Kunde ha fikat med Emma också om hon inte sa det en kvart före bussens avgång (jag låg och sov). Hahaha.

Imorrn blir det kanske Zätas med iaf Linda, hoppas. Fler borde följa med för det var kul sist =) Måste färga håret också känner jag.

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Majbritt

Men ooh. nu får jag valångest. vill med dig på kvällen där egentligen...Men annars får vi se till att ses på söndag? Innan jag åker!!

2008-09-26 @ 15:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0