Hårtankar :)

Idag har varit en rätt OK dag. Spenderade två timmar på arbetsförmedlingens möte, uselt och sömnigt är två bra ord att beskriva det som. Elli var där så det var skönt att ha nån man känner :P Ska snart åka & dansa, känns roooligt :D är så sugen på att bli svettig. Hoppas hon kör mycket styrka, mage och rumpa. Hatar att göra armövningar, jag ser ändå ingen skillnad?

Jag har också kommit fram till varför jag inte gillar när mitt hår är.. oplattat.. lockigt..vågigt... Egentligen vill jag inte ha spikrakt, jag vill ha vågigt och så, men, jag tycker att när det är vågigt/lockigt så blir det så kort. Det liksom drar upp sig. Så nu funderar jag på en hårförlängning. Vill så gärna, men vet inte om det blir bra på mitt hår. Jag har velat göra det så länge, men har inte trott att det blir bra på mig, men kanske :) vem vet? Fast utan jobb känns det bara dumt, jaja GE MIG TIPS!

Kommentarer
Postat av: Emma

men duu.. Platta bara överhåret?

Inte underhåret för det är väl det som är mest slitet .. (egna erfarenheter) :)

2008-09-22 @ 17:28:17
URL: http://baraemmaas.blogg.se/
Postat av: linda

sätt i extensions. bara testa en gång. jag tror inte du kmr ångra dej ;D

2008-09-22 @ 18:16:52
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Majbritt

Tror det blir snyggt! Men annars , ja kör på det Emma típsa om. för då får du ju en snygg blandning. Sen kostar det inte asmkt heller. För du kan ju satsa på förlängningen när du får jobb som belöning eller nått :)

2008-09-23 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0