Idol.

Mina favoriter i Idol är:
Nils, gud vilken cool kille. Lägger sig på golvet och skriker nåt skit och är ändå en av de bästa! En bra version av Håkan Hellström (tusen ggr bättre).
Mathias, söt röst och utstrålning. Bruna och fina ögon samt söta skrattgropar.
Loulou, den mörka, stora tjejen med otrooolig röst.
Anna, kanske Idols häftigaste röst.
Johan, lilla killen som läste Slitz eller nåt. Gud så söt :)

Idag har varit en halvdag på arbetsförmedlingens kurs JSA. Helt okej idag faktiskt. Fick lära oss en del vettiga saker. Sedan fikade jag och Dessi på God Smak, mums. men HALLÅ, när ska vi fika där Emma, Linda, Anna? Som på den gamla tiden? :)

Pratar med Anna på msn nu, hon har inte tråkigt hon :D lyx.. Men det löser sig kanske för mig med. Ska inte till Norge iaf (kul att åka själv, nä). Får väl lösa sig på nåt annat sätt. Jag kan nog jobba på McDonald's igen, ringde dit idag så det löser sig nog så länge liksom.

Imorgon blir det nog att träffa Daniel och sen förmodligen åka med Knutte till veterinären. Och på torsdag jobbsök med Dessi och sen dans igen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska knutte dö? Näää?

2008-09-23 @ 21:19:05
Postat av: ingrid her self!

vem? :P

2008-09-23 @ 23:20:19
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-23 @ 23:24:59
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: linda

haha astronauten goes wild! är knutte dålig igen? =( hoppas verkligen han piggar på sig, hälsa honom det från mig <3 fika på GS? jag är på!

2008-09-24 @ 00:14:34
URL: http://luckylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0