Impulsiv lördag

Det blir inte alltid som man tänkt sig innan, Nej inte gårdagen iaf. :P Jag, Linda, Frida och Fridas kompis Elin gick på Zätas i Kumla. Min första gång där. Första timman var väl inget att ha. Men sen, med fler folk där inne och mer alkohol i blodet blev det mycket roligt. Faktiskt :) Fast jag inte kände många. Innan var vi på Centralen i Hallsberg, vilket sög. Vi var dom enda där utom några äckliga människor. Sen fick vi en idé och drog till Zätas. Kul att prova på det. Är så otroligt trött på Klaras där det känns som att alla är 15 år? Dom kanske är lika gamla som mig egentligen, men dom ser iaf ut som 15, en del av dom. Men det blir nog Klaras snart iaf, var ett tag sen :) Är sugen på att sitta vi tjejer på Pitchers igen, men då måste ju Anna vara med, som förra gången. Idag är det en tråkig söndag, så jag ska roa mig genom att gå ut och gå, själv. Har ju ingen rolig granne :/ EMMA? ja hon borde flytta hit. Ha det bra hejhej

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi kan flytta ihop ist! :P

Annars så hittar du mig på din bakgård i det blåa tältet.. Välkommen Bästis! <3

2008-09-22 @ 11:09:55
URL: http://baraemmaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0