It's saturday, C'est samedi

LÖRDAG.
Fortfarande inte helt frisk, men lite bättre tror jag nog att jag är :) Har säkert sovit 12 timmar inatt så lite piggare borde jag iaf vara. Ikväll ska jag träffa Daniel, får se vad vi hittar på. Antingen blir det att vi lagar nåt gott tillsammans (trots mina bristande matkunskaper), eller så får vi väl gå ut och äta nåt gott (inte pizza). Tror ändå på det första. Partysugen är jag också, så hoppas ¨på nästa helg. Skulle vara kul att träffa Anna när hon är hemma också, men det tror jag inte hon hinner. Får bli party när vi åker till Paris istället, hoppas det blir av bara :) ¨Jag är PÅ!

Funderar på att baka eller göra en asgod smoothie (eller hur det stavas). Nån som vet nåt gott recept? Alltså inte milkshake med glass (för då kan ni fråga Oskar och mig om recept, mums). Nej, jag vill göra en riktigt nyttig en med frukt och bär, blev för mycket godis igår =) och antaglingen mer senare.

Kommentarer
Postat av: linda

lite lättyoghurt (vaniljsmak eller naturell) och resten bär. t.ex frysta hallon, blåbär, björnbär :)

2008-09-20 @ 17:01:13
URL: http://luckylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0