Toppenhelg!

Min helg i Uppsala har varit jättebra. Igår när vi kom var vi först hos min moster Ulrika och fick i oss lite mat, sen åkte vi till lägenheten som jag och Daniel skulle sova i på natten, som ligger en bit bort. Perfekt :) Vid halv fem gick vi ner på stan och kollade på massa saker, det var Kulturnatten i Uppsala, så det var massa folk ute och det hände massa saker. Kollade bland annat på häftiga danser och uppträdanden. Senare gick vi till Katalin eller vad det hette, tog en öl eller ett glas vin. Sedan blev vi medbjudna av Ulrikas kompis Maria, som är grek, till Grekiska föreningen där vi köpte mat och sådär. Sen gick jag och Daniel på bio, Patrik 1,5. Haha. Den var riktigt rolig :D

Idag har vi gått på stan och shoppat lite (köpte äntligen den rosa jackan från gina), och ätit mat hos Ulrika. Då kom även mina kusiner, trevligt att träffa dom lite också :)

Nu ska jag gå ner och se om Mord i Sinnet har börjat igen.
Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0