Bra på att skjuta upp saker!

Ja det är jag! Haha. Har sagt hela dagen till mig själv att "När jag slutar jobba ikväll ska jag söka på allvar till skolor, faktiskt". Gör jag det eller, näe. Jag gör allt för att slippa. Jag har mailat mamma och min syster, jag har läst ALLAS bloggar, jag har läst på universitetsidorna och nu bloggar jag IGEN. Jag pallar inte beslutsångesten. Nu är jag rätt pepp på att plugga i höst måste jag säga, men det är jättejobbigt att inte kunna bestämma sig för vad man ska välja som etta, två och trea. Hmm. Tänk om jag ångrar mig, seriöst, är det verkligen förstört för hela året sen? Herregud vilken ångest man ska ha då, när man är nitton år gammal. SUCK! Ni som redan har bestämt er och sökt eller ni som redan pluggar det ni vill, hur fan bestämde ni er. Hur kan man veta vilket av Lund, Linköping och Uppsala som är bäst? Det går ju inte.

Nehe ni, nu ska jag läsa lite mer om programmen och städerna innan jag sicker iväg för att träffa Mat! hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag fick iväg min ansökan precis nu! Skit sida, loggades ut hur många gånger som helst innan anmälan gick fram. Vet inte hur jag kom fram till vilken ordning, kände mest ångest hur jag än gjorde:P

2009-04-14 @ 22:48:38
Postat av: Mimmi

Vet du vad som skulle vara AWESOME? Linköping! vet du hur nära det är till mig? :) Vet du hur ofta vi skulle kunna ses? vetdu att emil ska gå i linköping? och att virre och glenn redan är där. Jag tycker inte att du har nått att fundera över ens :) LINKÖPING!!

2009-04-15 @ 14:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0