Effektiv!

Idag är det tisdag och back to work efter många dagars ledighet. Idag efter frukost åkte jag, Cosmo och mormorn till lekparken i Clapham Common. Mysigt! Nu har hon åkt hem och Cosmo sover medan jag är effektiv och diskar och tvättar. 4 eller 5 tvättmaskiner blir det. Puh! Klar med 2 i alla fall. Igår fyllde Cosmo år och hade kalas. Även fast jag var ledig hjälpte jag till lite att servera barnen mat och sånt. Nu är lillen äntligen 3 år =) Igår hängde jag lite hos Matilda i Stockwell, och sen åt vi lunch i Clapham. På kvällen sprang vi runt Clapham Common. Jag var heeeelt säker på att jag skulle behöva stanna och gå, men det gick bra. Dock var jag trött efter. Matilda däremot, hon var riktigt fit tycker jag! Hoppas vår hemliga pakt får oss att bli ännu bättre. Nu är det beach 09 som gäller, seriöst alltså!

Förra veckan var ju Daniel och hälsade på mig här i London. Vi hade det underbart! Foton kommer senare eller imorgon. När jag lagt in bilderna från kameran. Fick ju nämnligen överta mammas kamera, jippie! Nu är jag dock pank efter allt vi ätit och shoppat i veckan. Äsch, det var det värt, haha!

Ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0