En ny arbetsvecka

Idag är det tidag och back to work efter påskledigheten. Dagen har börjat bra, Sasha är tillbaka på jobbet och jag och Cosmo har lekt ute i solen, ätit lunch och lekt lite inomhus innan det var dags för honom att sova middag. Ska väcka honom om en halvtimme om han inte vaknar innan. Förut skulle jag slinga min utväxt, men tror ni det blev bra? NEJ! Jätteblondt blev det, mycket ljusare än det andra håret. Så nu ser det ut som om jag är blond med bruna toppar, hmm. Senare ska jag och Cosmo gå till parken så då får jag svänga förbi och köpa en hårfärg. Får bli min naturliga hårfärg, skiter i slingor nu, blir bara sur haha. Ikväll ska jag springa med Matilda, har saknat min träningsmate!

Vad har helgen bjudit på då? Jo en hel del roligt :) I fredags var jag som sagt på IKEA med Linnea och Karin, sedan på kvällen gick vi ut i Fulham, jag, Linnea och Sara. I lördags var jag ute och sprang, badade badkar och annat skönt. På kvällen åkte jag hem till Andrea för att dricka vin med henne och Per. Vi åkte till O'Neills, mycket trevligt :) Söndagen var en seg dag, jag åkte in till Oxford Circus, men ALLA affärer var stängda. Då blev jag sur och köpte en chailatte på Cafe Nero. När jag gått en stund med den i handen och sedan drack upptäckte jag att den var KALL. Blev arg på killen på Nero, så bestämde mig för att slänga bort den och åka hem och tjura :P På måndagen åt jag lunch med Anna och hennes kompis Johanna i Clapham Common, jätteskönt för vädret blev helt okej :) Sedan åkte jag till Westfield för att prova klänningar och sånt.

Ser fram emot helgen, hoppas på PUNK?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0