GRATTIS MIMMI!

Min mobil är numera ett minne blott :( Min fina lila mobil som jag köpte i julas har gått sönder. Den gled ur min väska och flög 2-3 våningar ner på stengolvet där den slutade sitt liv, eller displayen iaf. Har fått låna en mobil av Matildas värdmamma Gabriella så länge, jättesnällt. På torsdag kommer min familj hit till London, så då ska vi nog fixa en ny till mig. Min ekonomi är körd i botten, så detta är inte precis vad jag behöver just nu. Förresten kommer jag troligtvis till Sverige över pingst, sista helgen i maj, någon som är hemma då? Fått mail från McDonald's-Johan också och det verkar som att jag får jobba där när jag är klar i London i slutet av juli. Men hoppas inte tiden går fort, kommer sakna London så :(

På tal om något annat har det fina vädret tydligen tagit slut :( Igår regnade det och idag frös vi på promenaden. Vad är detta? I fredags låg vi i bh och skjorts i parken och var röda och svettiga! Idag fryser vi! Fan.

Idag fyller Mimmi Brohmée 20 år! Du är bäst och jag saknar dig! Ha en underbar dag! Pusspusspuss!  Kommer ihåg när du fyllde 15 och hade en gammal moppe du aldrig åkte på. Fatta att det är 5 år sedan <3


Kommentarer
Postat av: linda

haha roligt inlägg :P håret kostade 600 =) äkta remyhår (Y) jipppppppiiii att du kommer hem snart ! pözz

2009-04-28 @ 15:41:38
URL: http://luckylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0