Ja men finally!

..är helgen här! Sjukt jobbig vecka som beror på vissa saker jag inte kan gå in på. Kan nämna att det dels har med studera.nu-stress och jobb-stress. Sovit dåligt och sånt. Nu är helgen finally här och jag tog en sovmorgon imorse :D en lång en Mathilda, hör du det (kl halv elva vaknade jag minsann, och låg kvar till elva HA). Sedan åkte jag iväg för att träffa Rebecca och Matilda vid Top Shop, kollade runt lite, gick till Boots och Primark innan vi käkade lunch. Hemma nu igen och väntar på att R ska komma och färga mitt hår. Det är rött nu, en blandning mellan Jörgen Jönson och färgen på blod. Så går det när man själv försöker färga över sina slingor (inte att rekommendera). Tur att jag ska få hjälp :)
Ikväll ska vi äta på Pepper Tree, ser fram emot det, var där sist i januari, så himla gott är det. Sedan blir det lite "barhäng" I'll guess. Imorgon kör vi riktig utgång! Wie! Förresten en annan sak som är bra är att Mamma, Arne och min syster kommer om 2 veckor, så jävla underbart faktiskt! Saknar dem mycket så det ska bli skitkul. Jag ska krama min lilla lilla syster tills hon spricker :) Kan inte fatta att det är 2 månader sen jag träffade henne.

Saknar också mina kompisar där hemma <3 Funderar på att komma hem nåt i maj faktiskt! Även om det bara blir en helg. Då får bara alla se till att åka hem då med, så jag har nån att träffa.

              

Bild 1. Astrid (syster) höst 08 Bild 2. Jag och Mimmi sommar 08. Bild 3. Jag och Linda vår 08. Bild 4. Anna och Emma sommar 08.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt! Jag känner också ett syskonpar som heter Astrid och Ingrid, fast de är 3 och 5 år...

2009-04-17 @ 20:44:04
Postat av: Mimmi

Jag kommer hem kommer hem då! :) Oavsett hur mycket jag har kommer jag hem.

2009-04-18 @ 15:00:16
URL: http://mimmias.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa kom i maj :) skulle vara WUNDERBAR! ps. snart färdig me designen hihi

2009-04-24 @ 22:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0