LÖRDAG!

Idag är det lördag, solen skiner och jag är på bra humör! Andrea och jag kom precis hem efter en promenad/picknick i Hyde Park. Träffade en dansk kille med en hund som såg ut som Andreas lilla Celine, hon blev helt lycklig och började prata sitt "hundspråk". Haha! Ni som känner Andrea vet vad jag menar ;) Igårkväll var vi i Clapham. Först god mat och dryck på Pepper Tree (Thailändskt), och sen lite barer. Hade en kul kväll men är väldigt trött idag, men här ska vi inte lata oss för om en timme ska vi möta upp Rebecca och Matilda för att handla mat och vin inför kvällen. Det blir middag och sen utgång ikväll igen! En ännu roligare än igår hoppas jag på! :) Funderar på kyckling till varmrätt och glass med varma hallon till dessert, men vi får se.

Nej hörrni! Nu blir det att springa in i duschen! Ha en underbar dag :D

Ps. Vem var det som kommenterade om ett syskonpar i mitt förra inlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0