Länge sedan

Hej bloggen!

Kanske inte ens är någon som läser länge, men kände för att uppdatera.
Jag har varit i Skåne en vecka, hälsat på Matilda och Rebecca och levt deras Helsingborgsliv. Sedan har jag varit på den årliga kräftskivan med släkten i Hässleholm. Har haft det riktigt bra :) Kom hem igårkväll och möttes av lillasyster som var ensam hemma eftersom mamma och Arne åkt iväg till Rhodos, lyxigt :) Mamma fyller 50 imorgon, shit!

Idag har jag promenerat, ringt några samtal och ätit lunch. Snart ska jag sticka iväg till gymmet. Måste sköta mig nu efter denna syndavecka med kakor och sånt. OOOH äntligen har jag provat BullemedBulle, haha! Det måste faktiskt alla prova :)



Kommentarer
Postat av: Felicia

Kul att du har börjat blogga igen! Ser fram emot dina äventyr i höst! :)

2009-08-24 @ 13:33:49
URL: http://ellenfelicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0