25/2

Idag är det onsdag, jag och Cosmo ska till Arthur & Bella i eftermiddag. Hoppas det går bra. Igår när vi var på en annan playdate så betedde sig Cosmo illa vid maten, grinade typ HELA tiden. Vad trött man blir, de andra mammorna liksom glodde. Men när vi kom hem sa Cosmo så här till mig "Ingrid, I'm really happy to see you again". Jag svarade att jag var glad att träffa honom med, och frågade om jag fick en puss, det  fick jag, flera stcken :D OH vad glad jag blev, glömde bort på en gång då att han grinade vid bordet. Jaja. Ikväll ska jag förmodligen gå promenad med Matilda Skåne :)

Imorgon fyller Andrea, wiie GRATTIS GUMMAN! 21 är stort i England ju ;) Hon kommer hit för att äta imorgon, i Balham med mig!

Hmm. Jag börjar fundera mer och mer på framtiden. Måste man plugga i höst? Måste man börja som nittonåring bara för att det inte finns jobb (förutom mitt donken som jag är trött som fan på) att få? Jag vill ju backpacka, eller gå reseledarutbildning (den är lite dyr dock). Åå fan vad svårt. Hur ska man göra egentligen?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Aw vad mysig han verkar den lille krabaten :) Tråkigt att det inte blev någon promenad med Matilda Skåne! :( Kanske vi kan ta en promenix på fredag istället?

2009-02-25 @ 23:28:03
URL: http://missnyholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Tack gumman! Vad gulligt av dej å skriva grattis till mej på bloggen :) Fy fasiken vad jag hatar framtidsångesten! Jag tycker du ska försöka hitta ett sommarjobb i Sverige och spara lite pengar och sedan resa eller gå den där utbildningen :) Puss!

2009-02-26 @ 09:51:20
URL: http://andreaanderssonsenko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0