Hej bloggis.

Har inte orkat blogga på längre. Orkar inte skriva ner allt som händer. För seriöst, det händer MASSA saker hela tiden. Imorgon den 6:e februari har jag varit här i en måndag. Trivs så himla bra! Bästa familjen och underbara tjejer jag träffat!

Ska jag ta och snabbt berätta vad som hänt sen sist jag skrev? Hmm.
Fredag hade jag och Mathilda myskväll med pizza, chips och Sex & The City.
Lördag dag var jag i "stan" med Hanna och Andrea. Bla marknaden Portobello Road vid Notting Hill :)
På kvällen gick vi alla fyra; M, H, A och jag och ut käkade i Clapham. Efter det gick vi till ett par barer/uteställen! Lyckat!
I söndag blev det shopping igen, med H och M denna gång :) Vi åt indiskt också!

Veckan har varit upp & ner. Mornarna har varit hemska. Cosmo gråter hysteriskt efter mamma. Men vi har testat en ny taktik nu. Den innebär att istället för att hon stannar och försöker strösta honom och lugna honom (det hjälper inte, han blir bara mer arg och ledsen), så säger hon snabbt hejdå och går direkt ut ur huset. Funkar MYCKET bättre. Idag sa han "bye bye mummy" och satt i mitt rum och kollade TV. Inget gnäll och gråt. Jag blev så lycklig! Hoppas det inte var tillfälligt bara utan att allt fortsätter gå så bra! Igår hade vi playdate hos Cosmos kompis Archie, hans lillasyster Jessica och deras nanny Hina. Idag ska vi till badhuset igen :) Sen kommer farmor och farfar. Ikväll är det HELG för mig, JIPPIE!

Men seriöst.. Det är inte så kul att allt är så himla gott i London. Croissanter, pizza, godis, efterrätter, kakor som finns i huset. Det har blivit FÖR mycket. Har ingen aning om vad jag väger men jag märker på jeansen. SItter så hårt. Det gjorde dem inte i Sverige, HAHA! Nej ikväll blir det powerwalk med Mathilda och sen får jag lugna mig med sötsakerna. Det är ju kul om folk känner igen mig när jag kommer hem på besök om 1 vecka drygt.

Här kommer två bilder från helgen!
 MINA BABES!
 Typ den enda bilden jag har på mig sen i lördags, haha.

Kommentarer
Postat av: Majbritt

Haha, som att vi bara "Hmm är det du ingrid? kände inte igen dig, du måste gått upp typ ett kg eller nått" :D Ser verkligen ingen skillnad på korten iaf :) Så det är nog nemas problemas bruden! Längtar tills du kommer heM! PussokramSkuMMbanan

2009-02-06 @ 10:37:09
Postat av: elin

jaa jag har inget spc för mig då så de är klart jag kan görA:)

2009-02-06 @ 11:21:20
URL: http://eliiningehult.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej..njut av livet du..ät allt gott!

kramj

2009-02-06 @ 13:52:00
URL: http://madebyje.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ta nästa power walk i Hampstead Heath! rekommendas varmt. Vilken förmedling åker du genom? Behöver tips! tack för en bra blogg!

2009-02-06 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0