Helgen.

Hej! Helgen har varit jättebra.
Fredag: Museum med Andrea och Hanna. Sedan Camden med Andrea. Köpte skor. Sedan BIO med Hanna, Andrea, Mathilda, Matilda.
Lördags: Efter nästan 3 timmars bussåkande åt alla möjliga håll kom jag fram till Oxford och träffade Andrea, Hanna och Mathilda. Vi käkade trerätters för 120 kr. Helt OK :D Sedan blev det lite shopping innan vi alla delade på oss för att fixa oss inför kvällen. Efter mitt lilla missöde med bussen tidigare hängde jag med Andrea hem för att slippa mer krångel. Vi fixade oss och drack vin :) Mysigt hus och trevlig familj hade hon. Efter det mötte vi upp Hanna och begav oss till Soho för att träffa resten; Mathilda, Matilda och Sara. Sedan kom även Rebecka. Vi gick till olika barer och sådär. Sov hos Mathilda.
Söndag: Idag gjorde jag och Mathilda oss iordning, mötte Matilda och åkte till Covent Garden för att möta resten. Där gick vi runt och kollade på musikanter och komiker och sånt. Myspys för solen sken och allt var bra! Haha. Vi köpte världens finaste muffins/cupcakes! Efter det åkte vi till den svenska affären och kikade. Sedan till Östra London, Liverpool Station, för att käka lunch och sådär!
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

okej. mathilda (jag) har två sälar till lår.. ehh.. snyggt att min bh syns ighenom den svarta tröjan. . . haha puss

2009-02-08 @ 22:17:19
URL: http://ienglandet.blogspot.com
Postat av: linda

ooh vilka goda !! är det bakelser? shit .. fina skor du har på första bilden! me like. må så gott ^^,

2009-02-08 @ 23:59:59
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack för en mycket trevlig helg! :)

2009-02-09 @ 00:03:17
URL: http://missnyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0