Sverigevistelsen

Igår kom jag tillbaka till London efter min Sverigevecka. Har haft det så himla bra: restaurang 2 ggr, äventyrsbad, shopping med syster, bio, utång för att fira Linda & Martin och massa mer. Har hunnit umgås med Daniel varje dag, familjen, mormor & morfar och vännerna. Världens semester har jag haft. Känns skönt att vara tillbaka, vår i London nästan ju! Gick jättebra med Cosmo imorse =) Längtar ändå till helgen, då blir det att fira Andrea 21 år! Ikväll ska jag träffa Linnea för mat, trevligt :)

Ska verkligen hålla igen både med pengar och onyttiga saker nu. Hade som sagt gått upp en hel del, så nu blir det ändring. Måste spara lite också. Har spenderat alla mina sparade pengar här, usch. Iaf var jag ute och gick nyss i parken, så skönt :)

Hmm, sa jag att Daniel mötte mig med en semla på flygplatsen? Alltså finns det någon bättre?

     Daniel och jag på Efesos <3
      Väldigt kalla Sverige!


     London igen!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Dina vecka låter alldels underbar, men det är skönt att ha dig tillbaka :)

2009-02-23 @ 21:56:24
URL: http://missnyholm.blogg.se/
Postat av: Majbritt

Gud förlåt att jag glömde ringa i lördags kväll! Blev lite mycket där. Synd att du åkt..Kommer sakna dig!!

2009-02-24 @ 10:10:00
Postat av: Emely

Hej Ingrid!! Vad roligt att läsa lite om din London vistelse, vad roligt att du trivs så bra :) Önskar dig ett stort lycka till nu i fortsättningen! Ha det jättegott!!! Kramar Emely

2009-02-24 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0