Centrala London

Vi var inne i London bland alla affärer förut, centrala London I guess. men jag kan inte lokalisera mig än. Sasha, jag och Cosmo åkte dit för att köpa lite saker till huset och byxor till lillen. Det var: STORT!!!! Vi åkte på en riktigt cool gata med alla dyra affärer som D&G, Prada, Dior LV och blablabla. Jag måste definitivt åka dit igen.

Cosmo börjar vänja sig vid mig mer och mer, han är en jättesöt kille men lite mammig. Så jag hoppas att det går bra nästa, håll tummarna för mig. HAn kommer nog grina i början, men han vänjer sig ju :)

Nu ska jag äta och dricka lite vin med Sasha (mamman), Guy (pappan), Andie (grandpa) and Sonia (grandma). De är riktigt trevliga och ställer massa frågor :) Väldigt välkomnande är de! Men det är ändå lite speciellt att bo med nya människor. Jag lär ju snart känna dem ännu bättre som tur är!

Vad ska mina friends göra i helgen? Lämna en rolig kommentar ni som känner er träffade av orden friend to Ingrid ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Well, antar att jag är en mer "ny" vän. Ska ut ihelgen med mina kompisar för sista gången.. Sen packa också såklart! Din helg, hur blir den? Kram Mathilda

2009-01-09 @ 22:46:41
URL: http://jajustdet.blogg.se/
Postat av: linda larsson

CIAO! LÅTER nice ju :D ska till karlstad nu o fira Js :) ha det bäst pözzzz

2009-01-10 @ 10:24:27
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Emma

heej bästis!

Helgen blir lugn för min del, är halvsjuk och så..

Skittråkigt!

Nästa helg väntar frimis VIP-fest.. ´:)

FAN att du inte är hemma.. Pusssss!

2009-01-10 @ 15:09:05
URL: http://baraemmaas.blogg.se/
Postat av: Majbritt

Blev skidåkning och fest i helgen.

Men London och lyxaffärerna låter ju mer än bra!

Klart han kommer ju älska dig mer än allt

efter nån vecka bara :) vem kan inte liksom?

Pysss

2009-01-11 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0