Fantastisk helg

Hej allihopa! (som blondinbella säger)
 Jag döpte mitt inlägg till samma sak som Emma :) Skillnaden är att jag faktiskt ska skriva om min helg också ;) hehe! Helgen har varit jättebra. Party i fredags med Mathilda och Markus, Andrea skulle ju till stugan :) Vi hade skitkul. Förfestade med mojito, öl, cider, jordgubbar och choklad hemma hos Mathilda. Sedan blev det scandinavian party, det var kul typ tills jag tappade bort min garderobslapp som var tiny viny! Höll på att börja grina med det löste sig. Sen gick vi till en annan bar och åt pizza oh drack öl haha. Kom hem mitt i natten och sov hos Mathilda.

I lörags åkte vi hem till mitt område för att prova på Body Pump = träningsvärk nu. BRA! Sedan gjorde vi pannkakor och kollade SATC. Efter det gjorde vi oss iordning och åkte in till Leceister Square för att fika och sedan gå på bio: Brides War, eller Må bästa bruden vinna som den heter på svenska. Den var bra :)

I söndags åkte jag Mathilda och Andrea som nu kommit hem från landet till Camden market. Hittade ett par nice stövlar för 18 pund =) Kan lägga upp bild senare eller så. Andrea köpte en supersöt klänning! Vi köpte också Englands godaste munk/jordgubbs-spett doppade i choklad. HEY ni kommer inte känna igen mig när jag kommer hem :P Fikar jämt. Sedan bar det av till city för ännu mera shopping vilket resluterade i att jag köpte den vita jackan för halva priset på Mango och Mathilda köpte världens snyggaste bruna pumps. Jag är kär i dem jag med! :)

Nu ska jag snart väcka Cosmo och få iväg honom till parken! Solen skiner och jag mår BRA!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så spännande att läsa om ditt london liv :D

2009-01-26 @ 21:27:57
Postat av: Ylva

Ooops, såg att jag skrivit fel msn till dig, sorry! Det ska vara smulan[email protected] haha :P Vi hörs! :)

2009-01-26 @ 22:55:00
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup
Postat av: Ylva

Men wtf... :S Det ska vara ett underline mellan smulan och 125 men det försvinner. :P Sicket I-landsproblem!

2009-01-26 @ 22:55:49
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup
Postat av: mathildy

...and more shall it be! Vi gör så mycket, det är bra bra! Ölen på pizzerian räknas ju knappt, var lättöl. Haha . Puss

2009-01-27 @ 15:22:02
Postat av: Majbritt.

Men du tränar ju samtidigt som du äter pucko! Haha :) kommer nog inte vara nån skillnad alls. :) Puss

2009-01-27 @ 16:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0