Födelsedag

Jaha. Då har jag fyllt nittion år också! Känns ju helt ok =) Även om 20 är roligare!
Fick jättefina presenter av Guy och Sasha; 2 tickets to London eye! Och ett härligt badskum från Clarins :) Jätteglad blev jag. Nu ska jag och Daniel besöka LONDON EYE!

Cosmo var riktigt snäll idag när jag gav honom frukost och tog honom till nursery. Efter det gick jag ut för att fika med en svensk tjej, Caroline :) Jag hämtade Cosmo igen vid 12:15 och vi åt lunch tillsammans och sedan kollade vi Djungelboken. Efter det gick vi ut och gick, vi gick till parken och gungorna med det spöregnade. Så vi gick hem igen och Cosmo sov en stund i kärran.

När vi skulle äta middag var Cosmo däremot jättegrinig (TRÖTT) så han åt typ ingenting av maten :/ och han bara grät. Men det blev ju bättre som tur var och då skulle jag bada honom. Gud vad han grät när jag tvättade hans hår och borstade hans tänder. Men jag vet ju att han gör samma sak mot mamma och pappa. Som tur var blev han glad igen och vi tittade lite TV innan Sasha kom hem. GUD vad skönt tänkte jag haha! Den lilla killen har gjort mig helt utmattad. Är ändå glad att dagen gick så bra som den gjorde :) Och förhoppningsvis blir allt bara bättre och bättre!

Nu har min familj ringt från Sverige också <3 Åå jag saknar dem så fruktansvärt mycket! Sedan ringde min älskling! Usch vad hemskt det är att inte vara hemma på sin födelsedag. Men men, en ny dag imorgon. Puss see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0