Hej allihopa

Jag lever. Haha :) Jag har det faktskt bara bra. Familjen är supersnäll och Cosmo är världens sötaste lilla kille. Huset och området är riktigt nice, men det springer runt byggare överallt eftersom de renoverar köket och en toalett. Har inte sett så mycket mer av London än, bara Balham där vi bor. Jag är lite nervös inför nästa vecka när det är jag som ska sköta om Cosmo, hoppas han inte gråter efter mamma hela tiden :S Men som sagt, hitills känns allt bara bra :)

Längtar dock efter att träffa lite svenskar nu, tror Marie från förmedlingen håller på att planera ett möte med de andra au pairerna :)

I eftermiddag ska vi besöka Arthur and Bella, Cosmos vänner. Det blir nog trevligt :)

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Majbritt

Arthur and Bella. Var mötet gemytligt? :)

Jag saknar dig redan!

2009-01-08 @ 19:20:02
Postat av: Josefine

skönt o höra att du har det bra!

KRAM

2009-01-09 @ 13:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0