Kort uppdatering av senaste tiden

Oj, vad jag har bloggat dåligt på sista tiden. Har haft fullt upp med jobb´och allt möjligt :) Nyår har varit och det var riktigt trevligt med middag/fest hemma hos Daniel. Vi kanske var 15-20 st :) Fäskfilé, potatisgratäng, vitlöksbröd, glass, maränger, ost och kex och såklart champagne :D

I fredags, den 2:a januari fyllde min mormor 75 år så då blev det stort kalas hos henne hela dagen. Vi "yngre" fick servera mat, smörgåstårta och vanlig tårta hela dagen´, puh!    Igår (lördag) var jag & Daniel ute och åt på Bamboo, mums. Vårrullar, friterade räkor, bambuskott och friterad banan med glass :) Efter maten tog vi en sväng till Fredrik, Daniels kompis, och kollade in hans lägenhet vid universitet. Kl 21 gick vi på bio, Australia! S¨å himlaaaaaa bra! Okej, ´jag vet att jag säger så om nästan alla filmer, men den här var verkligen bäst! Rekommenderar alla att se den :)

Idag har familjen och Daniel varit på teater i Lerbäck, "Ture Sventon i London". Haha :) Riktigt bra! ¨Vi åt temlor i pausen. Snart kommer lite folk för att fira mig eftersom jag befinner mig i London på min födelsedag den 12:e. Kan inte fatta att jag åker om 2 DAGAR!

Nu kommer gästerna snart så nu ska jag sticka! Ha det bra pussen!


Kommentarer
Postat av: linda larsson

LOVA att du bloggar från london ! Minst 5 dagar i veckan. ses imorrn (:

2009-01-04 @ 22:12:53
URL: http://luckylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0