Måndag.

Nu är det måndag igen. Första dagen på den här veckan har varit bra hitills :) Imorse gick allt finemang med Cosmo. Vi åt pasta efter skolan till lunch och sedan la jag honom och för första gången grät han INTE. Underbart! Han hatar att sova middag annars, men han blir otroligt grinig på eftermiddagen om han inte gör det. När han vaknade bakade vi och nu kollar han på Ice Age. Jag ska fixa kvällsmat snart, sedan blir det bad innan mamman kommer hem och jag blir ledig :)

Imorgon ska ja fika med Mathilda och kanske Andrea på min lediga tid på förmiddagen :) Trevligt. På kvällen hoppas jag på att möta upp Oski, Emil, Tobbe för lite middag! Juste sen ska vi till Fran imorgon också. Mycket som händer!

Just ja, ida när jag skulle träna Body Pump för första gången, och köpt biljett och allt så säger hon till mig (och en till tjej som var ny) att vi inte kan vara där utan måste gå på en tekniklektion! Men tack för att ni sa det innan liksom :)
Fick iaf pengarna tillbaka och bjuden på en tekniklektion på lördag, som man annars får betala för. Bara för att de blev så generade över att tränaren var så oförskämd mot mig. Haha! :)

Nu ska jag kika på kycklingen! Bye
OCH GRATTIS TILL DANIEL PÅ 21-ÅRSDAGEN! LOVE YOU!


ps. vem är den anonyma som tycker jag är löjlig? På "Frankrike imorgon"-inlägget? Haha!


Kommentarer
Postat av: linda larsson

haha omg. såg den där "löjliga" kommentaren. KUL , du kan kolla I.p-nummer vet du och sen få fram Adressen, så har jag gjort haha, kan hjälpa dig med det nån gång så vi får se vem det är ;D ha så trevligt på fikat imorrn! =)

2009-01-19 @ 21:33:39
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Ylva

Okej, men lägg till mig på msn; smulan[email protected] så kan vi snacka vidare där. Enklare, tycker jag, hehe :) Ha en fortsatt bra dag!

2009-01-20 @ 14:58:39
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup
Postat av: pelle

Nämen, tjena Ingrid!

Allt väl? Du verkar ha det bra därborta i London i alla fall. Cosmo, det är din kid eller? Eller det antar jag väl :P

2009-01-20 @ 15:41:16
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anonym

Har du atit pa Wagamama an? Hett tips!

2009-01-20 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0