Onsdag

Hejhej!
Jag måste säga att det känns bättre och bättre för varje dag här!
Cosmo är en riktig sötnos :) och om man är grinig ibland så bryr jag
mig inte längre. Han är ju ett barn, hallå?
Idag träffade jag Mathilda för fika på Starbucks. (min fjärde gång).
Jag gör slut på mina pengar på fika haha, men vad gör det när
Starbucks är lovely och man har trevligt sällskap. Efter fikat fixade
vi engelskt kontantkort. Perfekt. Fråga ni som vill ha mitt nya nummer.
Känner också att min hemlängtan blir allt mindre & mindre. Klart
att jag tänker på Daniel, familjen och vännerna varje dag, men nu
blir jag mer glad av det. Inte sorgsen. Tror jag är på väg att trivas här :D

Babysister har installerat Skype hemma också! Ska se ifall vi kan
få igång det och prata någon dag.

Bye


Kommentarer
Postat av: Emma

aaah hade gärna gjort de .. Men utbildningen är svindyr dessvärre :/ fan.. <3

2009-01-15 @ 23:06:46
URL: http://baraemmaas.blogg.se/
Postat av: Ylva

Hej! Jaa, jag bor i norra Balham, typ. det tar ca 10-15 minuter att gå till Balham High street från mitt hus. Jo jag minns dig :) Hur går det för dig? vi kanske kan mötas upp någon dag, det vore kul :)

2009-01-17 @ 01:22:36
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0