Oxford Circus

Hejhej!

Ikväll är jag på myckeeeet bättre humör än vad jag var igår då jag hade lite hemlängtan. Men idag känns det bättre för att:

  • Det är MYCKET bättre väder nu. Inte alls lika kallt och solen sken mitt på dagen
  • Cosmo har varit mycket gladare
  • Linnea kom och hämtade mig i Balham och tog med mig till Oxford Circus och Green Park. Riktigt trevligt :) Skönt att komma ut!
  • På vägen hem klarade jag att åka tunnelbanan själv :D Stolt! Passerade Piccadilly Circus och Waterloo haha!
  • Imorgon fyller jag 19 år!!!! :)
  • Imorgon ska jag fika med en tjej som heter Caroline som bor i Clapham! Skoj :)

Imorgon börjar jobbet med Cosmo på riktigt. Hoppas att han beter sig snällt och inte trotsar och gråter. Och hoppas jag minns altt jag måste minnas. Allt som ska lämnas på Nursery, vilken mat jag ska göra och blabla. Ja hoppas det går bra helt enkelt, allting.

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Majbritt.

STORT LYCKA TILL FÖR FASN! :)

kul att träffa lite folk och sånt!

Puss

2009-01-11 @ 22:35:01
Postat av: majbritt

LYCKA TILL SOM FAN! :)

Kul att träffa lite nytt folk!

Puss

2009-01-11 @ 22:36:33
Postat av: Majbritt.

HAHA båda kom ju med. Jag som kämpade så för att det skulle bli nått. Grattis på födelsedagen igen!

2009-01-12 @ 15:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0