Skridskor

Har nyss kommit hem från isen. Jag, Daniel och Astrid har varit och åkt skridskor i detta kalla väder, 19 minus hade vi förut här i Köldhålan Åsbro, alltid kallast här :P Men jätteskönt var det att åka eftersom solen sken :) Mysigt! Snart ska jag ibäg till Hallsberg för att säga hejdå till tjejerna <3 Kommer sakna dem något enormt! Fast, ni ska ju hälsa på mig så =) Igår hade vi trevligt med gäster här, mormor och morfar, Daniel och hans föräldrar :) Fick massa pengar av alla, en bakbok samt bakmått av mormor & morfar och även en vågtång av Daniel. Och ett läppglans som smakar körsbär av lillasyster :)

Kanske inte bloggar mer innan jag flyttar. Vi åker ju härifrån imorgon eftermiddag :) Wish me Luck! Puss

 
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Oh! så sjukt kul att du kommer iväg! Jag är riktigt avundsjuk :) Ha det bäst och hoppas resan och allt går bra!

2009-01-05 @ 13:40:30
URL: http://sunsetblow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0