Ingrid är hemma.

Har varit hemma sedan i fredags. Jag och Andrea lämnade tillsammans London. Det var sorgligt som fan. 
Men nu är jag hemma och har träffat många jag saknat :) Var på bröllop i lördags, väldigt fint. Emely var skitsnygg! 
Igår kom Emma hit, sen skulle hon till jobbet,  då tog jag bilen till Mimmi. Vi gick på promenad och åt glass med Martin. Sen kom Emma igen och det blev kaffe och kladdkaka hos Mimmi och Mathias :) Idag har jag sprungit bort till mormor och morfar, Astrid cyklade bredvid haha! Vi fick smultron och mjölk. Efter det hämtade Emma upp mig och vi åkte in till Askersund. Satt i hamnen med Sandra och åt fruktsallad, varmt och soligt var det :) Roligast var när Sandra tappade skon i vattnet, då fick vi hämta en bräda. Mimmi kom och vi hade salladspicknick, men då regnade det och jag tog bussen hem. Ja, det var min dag det. Imorgonkväll blir det jobb!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, visste inte att du redan va hemma. Hade faktiskt tänkte fråga om vi skulle styra en playdate i veckan. Men men. Galet va snabbt tiden går. Redan 6 mån liksom, shit. Har familjen en ny au-pair nu eller?

2009-07-14 @ 02:24:50
URL: http://thernan.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA. jag gillar Sen kom mimmi och vi hade salladspicknick. (Du nämner inte var, thank good).

2009-07-21 @ 19:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0